tårar

Jag hatar att vara ledsen, jag hatar att gråta, känns som de aldrig vill ta slut. Ligger i fosterställning... bara ledsen och trött... kaosigt!!! Men ännu värre är att gråta inför någon annan. Tycker de är så otroligt jobbigt. Och jag skäms, och känner mig så svag... Borra ner mitt ansikte i Liten Tildas päls.. Så glad över att hon finns.. P.s, saknar Catharina, min gamla psykolog!!! Inte för att de är dåligt här, utan jag saknar henne som människa, saknar våran timme i veckan, även om jag va tyst ofta. saknar Pernilla, min gamla sjukgymnast, de tog tid, men min kropp mådde faktiskt bra av basal kroppkännedom. Ibland var vi lika envisa båda två, fast jag visste nån stans att hon hade rätt! Min kropp saknar de oerhört mycket! Idag har jag mest ont!! Kroppen mår inte alls bra!!!

Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

naaw honey hihiii!!!!! kan du inte fixa en sjukgymnast dååå ? jag vet det e jobbigt mä nya människor som inte känner än!!! jag har slarvat mä mina övningar oooppss min kropp e helt knäckeliknack spänner mej utan att märka el ens kontrollera det, men det har blivit bättre men fixa en ny do it my pinklady;) puzz på dej och lilla tilda hihii

2010-02-28 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0