undrade.,.

jag undrade varför jag inte va trött, brukar va extremt slut vid denna tiden på kvällen. Surplade vidare på vinet, och beslöt mig för att titta på en film. Och efter den va jag fortfarande inte trött, bara ångest och minnen i huvudet. Kom på sen att jag glömt ta min sömntabletter,tog hälften nu, så får vänta ett tag till innan jag börja bli slö. Sen ta resten, och förhoppningsvis få lite sömn. Känner för att ut och springa nu, springa av ångesten, men lovat mig själv (eller försöker iaf.) att inte göra de så sent på kvällen och inte på natten. Men nu sitter jag här och skakar, ångesten river och sliter,och jag undra varför den kommer nu? Haft en okej dag. Men antar att de är mardrömmarna som jagar igång mig. Kanske borde ta nått lugnande.. får se, helst vill jag inte.. men nöden har ingen lag.

Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

naaaw puzz söta gummz <3<3<3

2010-02-28 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0