varför?

Varför ska de va så svårt att prata? Varför låser sig allt? Fastnat i att jag inte vill tänka eller känna, och när jag väl ska formulera nått så går de inte, dra mig inåt mig själv Gömmer mig, fast jag inte har något att gömma mig för. Varit hos psykologen idag, vet ärligt inte hur de gick. Känner mig mest likgiltig. tappat lite av motivationen med detta liv. Hoppas den snart kommer tillbaka. Ska till Kitta på torsdag igen. I morgon bär de av mot stan igen, ska träffa Cecilia, och gå igenom mina teckningar. Denna gången lyckades jag göra alla hemuppgifter. hehe. Annars är jag kass när de gäller hemuppgifter. Men detta är skoj. Redan orolig och nervös inför läkarmötet på onsdag. De gick väl okej förra veckan hos han, men de första samtalen med en ny läkare är alltid tuffa. De blir så många frågor, om hela mitt liv som jag måste svara på. Känns som om de är mycket denna veckan. Blir helt trött och matt bara jag tänker på det. Längtar tills helgen så jag bara kan få sova... Ska titta på nån film nu, mysa med vovven. Min älskade lilla Tilda <3

Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

upp mä humöret;) man måste men det e tufft tufft supertufft.. men du e en såå goo söt och tuff tjej som fixar allt... i promise you make it all <3 puzzar ti dej och monstertilda som hate me hahaa:)

2010-02-09 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0