ett gott skratt

umgåtts i kväll med den trevliga familjen ovanför mig.
Fick mig ett gott skratt,
när jag låg på sjukhuset och tilda va själv på natten,
blev hon orolig och skällde
(hon har aldrig sovit ensam innan)
lotta här ovanför gick ner och sov i min säng med tilda.
Tilda sover alltid under mitt täcke,
och när jag inte va där, va hon lite orolig,
så Lotta visste att hon sov under mitt täcke och hon lyfte på de
för att se om hon ville sova där,
men nej,
De passade inte min lilla Prinsessa!!!
Hon sover bara under mitt täcke ♥

P.s blev ingen rullstol idag,
ringde till sist till sjukhuset och grät!
de ska höra av sig från avdelningen jag va inlagd på i morgon,
ska de vara så svårt att få ett litet intyg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0