tack..

Utan grannarnas hjälp hade jag inte fixat detta,
kan inte rasta hunden, kan inte handla,
kan ingenting.
Tillfälligt handikappad.
smärtan är heller inte att leka med.
Försöker att inte ta allt för mycket smärtstillande,
blir trött och yr av dem.
och sprutan jag tar varje kväll mot blodpropp m.m
är heller ingen höjdare.
Kommer bli två långa månader med mycket tårar och gnäll.
Åker inte till skåne heller på mitt eget kalas.
Fixar inte de just nu.
Ska försöka vila lite nu,
i morgon ska jag ringa sjukhuset,
se om de finns möjlighet att låna en rullstol.
kan ju inte ens flytta en mugg,
måste ha båda händerna på kryckorna.
=/

Kommentarer
Postat av: din mipp

carro du e för söt du e till och med söt när du sitter i en rullstol det du :)

2010-07-05 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0