vad händer??

Vad är meningen med livet?
Bara undra,
kämpar på mot helvetet hela tiden,
fixar de oftast.
Men vissa kommentarer får mig att falla,
hur kan en nära säga vissa saker på de sättet?
Jag vill inte såra någon,
jag vill alla väl,
men man borde kanske sätta upp en liten mur,
så att man inte faller så hårt som idag..
Men mina tårar rinner något fruktansvärt mycket nu.
Är bara grymt less på de mesta.
vad har all vänlighet tagit vägen?
vad är respekten till medmänniskan?
Ett vänligt ord, finns de idag?
Tycker all snällhet försvinner mer och mer,
och när de är inom familjen är de ännu mer sorgligare!
***
maten går sådär nu,
kräks mycket.
Har ju inte samma möjligheter att röra på mig som innan jag bröt benet.
och de plågar mig rätt mycket.
Födelsedagen närmar sig,
och idag vill jag bara lägga mig ner och dö typ.
Hoppas att de känns bättre i morgon.
see ya

Kommentarer
Postat av: Diana

Upp med hakan gumman, du har inte kämpat så länge för att helt deppa ihop för ett jäkla gips och nån elak kommentar, fast jag förstår att det är skitjobbigt!!!! Nä kämpa kämpa kämpa vill ju att du ska njuta av livet!! Många styrkekramar Diana

2010-07-16 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0