barnvakt..

va barnvakt i eftermiddags, hade de mega mysigt.
Vi gick in till stan och köpte glass.
(blev ångest, jag hade inte tänkt att äta, men hur förklara man de för två 9 åringar? att man är rädd för att bli fetare)
de gick inte, så jag åt en liten glass, och delade lite med vovven.
Nu är ångesten stor,
men har blivit bara lite mat idag. va tvungen att reglera med de.
Så ett mål i kväll blev de.
Nu bakar de kladdkaka där uppe, och vill att jag ska komma,
går upp om en stund,
men kladdkaka för min del blir de inte. Räcker med ångesten över glassen.
Är mega trött efter en hel ute dag,
sover nog gott i natt... (lite önsketänkande med)
Har eran dag varit bra? Gjort nått kul?

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Du hade inte blivit större av lite kladdkaka också. DU är redan liten så det räcker. Föresten får tjejerna ångest av både glass och kladdkaka?? Gissar att ditt svar här blir nej. Och inte heller går de upp i vikt av att äta båda sakerna. Du kanske ska ta lite hjälpa av dem och låta dem visa att det faktiskt inte är farligt. Kram

2010-06-16 @ 09:51:31
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0