galen natt

somnade kl 06.00 i morse typ.
snurrat rundor hela natten.
blir arg på mig själv och min kropp när den inte vill sova.
Behöver de extra just nu...
Sedan vaknade jag av ett jäkla liv,
de hade byggställning precis utan för min dörr.
De bankade som bara den..
Och att de har regnat hela dagen,
underlättar inte måendet.
=(
suck, de är en klago dag idag.
Ska inte skriva så mycket mer,
ingen mening,
med att bara gnälla, vem vill läsa de lixom?
Jag dricker min pepsi max och röker och röker...
Den lilla vattenpipan ska jag ha när jag "reser",
och innan idag fick jag en extremt stor,
men så otroligt vacker.
Ett riktigt konstverk.
Ska ta kort på de båda,
den lilla är mer fin och liten... söt på nått sätt... =)
Ska försöka få tag på sjukgymnasten i morgon,
innan jag ska på min "prat tid" hos Kitta.
Behöver prata av mig i morgon,
snälla snälla., låt mig få vara modig i morgon,
prata och gråta av mig,
exploderar snart.
Mår bara sämre och sämre av det.
Ångest snälla lämna min kropp.....
Maten har inte varit bra,
för mycket "farliga" saker,
så nu har jag mega ångest över de,
känner mig så extremt fet!!!!
HATAR DET,
kan jag inte få bli mager och vacker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0