Galet fort...

Galet fort har dagen rusat förbi.
mamma, lasse och syskonen kom vid 10.00
sedan va de full fart...
Lilla Ida gillade kaninerna mycket, hon tyckte de va skoj.
Men alla va rätt trötta efter två dagar på Liseberg.
Nu har Molly med åkt, känns faktiskt skönt att de bara är Tilda kvar!!!
Inget pipande och rymmande... ;)
Tjejerna här uppe kom vid 12, de lekte med moa.
Jätte skoj att de fick träffas,
nu har de bytt msn oxå,
när man är 9 är de spännande. Moa ville inte åka hem. =(
Nu är de på väg tillbaka till skåne land...
Saknar inte skåne alls,
bara en del fina människor.
Mitt liv är i Göteborg nu =)
Lagade pannkakor med till tjejerna,
hm, är inget vidare bra på de... men de gick okej ändå...
Som jag skrev i förra inlägget har jag varit uppe sen 5 i morse,
så nu börja jag bli rätt trött...
Blir nog en film snart och kanske ett glas vin...
får se.
Ska titta på bilderna i kameran med,
vet knappt vad jag fotat,
men lite på syskonen blev de..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fuskigt att du får träffa mina systrar när du vill! :O

2010-06-23 @ 21:56:50
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0