natten...

natten har varit hemsk. Sjukt jobbig.
NY dag,nya tag...
Måste städa , diska, tvätta och sen ta ett bad.
Måste allt de idag.
så de lär ta tid, för ångesten är extremt jobbig.
Sen vet jag inte hur jag ska få den här sista veckan att gå ihop.
Alla läkarbesök denna månaden kostade 1000kr.
Så de blir tuffa dagar tills fredag då jag får min lön.
Önskar att jag hade tillgångar till att spara lite,
så när de krisar som denna månaden.
men de finns inte en möjlighet till det.
Annars känns de mesta svart...
tungt...
chippar efter luft, gråter hela nätterna...


Kommentarer
Postat av: Mia

Vissa läkare är helt enkelt konstiga...

Men nu har jag bytt, sa ifrån att jag inte vill ha henne som PAL och det gick ok. Mötet gick bra även om jag inte fick samtalskontakt, de ansåg att jag var för sjuk och behövde dagvård, det börjar jag i höst om jag vågar och i sommar blir det lunchgrupper. Hoppas du kämpar på fina, tror du och jag varit med om liknande saker av vad jag kan läsa mig till här på bloggen. Vill bara säga att det går att må bättre och du kommer att göra det, ge inte bara upp!



Kramar Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0