oh my goood

slut, så slut,
varit i gång hela dagen,
cyklade in till centrum och hämtade ut paket och handlade,
sen in igen för att äta glass med tjejerna,
sedan mycket lek ,
trodde jag skulle svimma.. men skojj va de.
Pluss mycket solande..
Nu behöver jag inte dölja mina ärr mer,
känns bra...
Inte ätit mat idag, bara skräp som glass och ostbågar. Mindre bra.
Men mysigt va de, vi bäddade ner oss i min soffa, tilda somnade direkt, kaninerna sprang lösa på oss, och
vi tittade på en dans film.
Grymt bra är den, sett innan, men tjejerna hade inte sett den alls.
Klockan är 23.00 just nu,
inte varit trött alls idag,
som sagt bara skräp mat, och mycket lek.
Men nu gick tjejerna upp för en stund sedan,
och jag blev så trött.
Föresten tjejerna ville se killen som jag är intreserad av,
så vi gick bort till åby kiosken,
=)
very nice =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0