PaniK

Har fullständig panik i hela kroppen,
morgonen började inte bra,
men jag tänkte och hoppades att de skulle bli bättre bara jag kom i väg.
Hade tid hos Kitta idag, va typ framme, sen började panikångesten igen.
Den blev så kraftig att jag kräktes.
Fick mer "fly för livet" känsla och sprang till bussen igen och åkte hem.
Värdelösa Caroline!!! Varför flydde jag hem? Hade ju tid bara en stund senare hos Kitta.
Jag vet inte vad som händer i mig just nu.
Klara inte mycket just nu,
och faller för lilla minsta.
Måste ringa och prata med Cecilia med sen,
vet inte när jag har nästa tid.
Andra kanske tycker att jag är slarvig och lat, för att jag inte klara mina möten just nu,
men så är de inte ,
jag vill på min möten och kurser.
Jag vill leva,
men just nu famlar jag i mörkret,
hoppas jag snart hittar tillbaka till mitt liv.
Känner mig mest rädd,
och så fruktansvärt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0