panikångest...

vaknade med panik ångest.
Hjärtat bankade som bara den,
hela kroppen skakade,
och jag ville bara lägga mig ner och dö.
Tog en stund,
sen passerade de värsta.
Nu känns de lite bättre,
varit ute med vovven.
Idag är de skolavslutning för tjejerna. =)
(undra om moa, min syster med gör de eller har...)
På måndag kommer alla en snabbis till mig,
de ska senare vidare till Liseberg. så jag är hund vakt ett dygn.
Jag längtar tills fredag då är de lön,
är fortfarande sur över denna månaden, att de blev 1000kr på läkarbesök och hostmedicin.
Stör mig att man får recept på medicin, men att de inte räknas som vanliga recept.
Ja ja, ingen ide att gråta över spilld mjölk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0