"prat tid"

Höll på att åka hem igen när jag kommit halv vägs.
Ångesten och paniken va hög,
men lyckades behålla lugnet,
älskade skrutt vovven förtjänst.
Hon låg i mitt knä,
och pussade mig när jag chippade efter luft.
Samtalet gick som de brukar,
lätt att prata om ALLT annat,
än kaoset.
Men jag försöker, jag kämpar på.
Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig på kalaset,
när jag åker ner till skåne.
Åh jag har mega ångest, vill inte fylla år.
=/
Sjukgymnasten är ledig denna vecka,
typiskt, när kroppen mår som sämst...
Undra om mitt bolltäcke har kommit?? Ska ringa och höra i morgon.
Föresten har jag en överlycklig hund här just nu,
hon fick stora rådjurs ben av grannarna =)
Hon är helt överlycklig..
Själv sitter jag ute nu, tycker de ser så äckligt ut.. Blää..
men men, hon älskar de..
Röker vattenpipa,
och planera lite.... små och stora planer...
får se vad som händer...
I kväll blir de sov dags tidigt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0