resa...

reser ner till skåne och småland i juli.
ska ha kalas för mig =( (gammal känner jag mig) och för min faster.
vi ska ha kalaset tillsammans.
Så mellan den 9 -11 juli, är jag i skåne land =)
Ska bli kul att träffa vissa,
vet bara inte hur jag ska hinna med allt...
vet att jag kommer må sådär när jag väl kommer hem,
blir alltid helt utmattad av resan.
men men, de är ju ett tag till, en månad typ..
Hoppas på att få sova snart,
vill att de elaka tankarna ska försvinna,
vill bara vara tillräckligt stark för att stå emot.
Jag kan fixa detta, eller hur?? hmm. eller? kanske inte....

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Som du skrev till mig jämt nyss, fokusera på de positiva sakerna & tänk på dem. ;)

2010-06-02 @ 21:20:40
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Jo visst är det jobbigt för när man väl är på sin gamla hemort är det så många saker man måste hinna med känns det som. Sist jag var i småland var det inte en lugn sekund. Jag åker till småland den 17:e juni och kommer hem efter midsommar någon gång. Är sedan nervös inför att åka tillbaka "hem".

2010-06-03 @ 09:48:10
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0