uppe med tuppen...

Vaknade mega tidigt i dag.
men känner mig inte speciellt utvilad.
snurrat rundor mycket i sängen natt,
lite smått oroligt.
Idag är ny dag,
känns bättre än i går iaf.
Solen skiner , fåglarna kvittra och jag har varit ute på morgonpromenad.
Ska ta en kopp kaffe till om en stund.
Sedan blir de att sitta ute hela dagen och njuta av solen.
Och vänta på att mamma med familj kommer.
Sedan blir de nog livat här.
Ska passa Molly ju,
så jag har två små busar här sen några dagar.
Efter mycket tjat och ledsenhet,
stannar familjen en stund på onsdag. Fick som jag ville....
Jag och tjejerna här ska nog baka något,
som vi ska bjuda på.
Och så får tjejerna hälsa på varandra =)
Moa och tvillingarna är ju lika gamla...
Ska bli kul att få se Emmelie, kramkalas kommer de bli.
Och Ida är glad, hon ska åka karuseller på liseberg.
Hon trodde inte mig när jag sa att jag bor nära liseberg.
(hon är 3)
Hon blev glad i telefonen i går,
för att jag har ju kaniner här hemma nu, så hon ska få klappa och mata
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0