aaaaahhh

Blir knäpp.
Känner mig sönder stressad redan av denna vecka.
Huvudet går sakta,
ångesten är rätt jobbig.
Och nätterna ett rent helvete.
nu har äntligen den här dagen med snart gått.
Varit inne i stan,
handlat lite kul,
och sedan varit hos Cecilia.
De gick bra hos cecilia,
de gav mig oerhört mycket idag.
och inspirationen kom tillbaka.
I morgon bär de av mot frölunda,
har samtal på eftermiddagen med Kitta.
de har bara varit så himla mycket denna vecka.
Jag känner mig totalt slut.
Jag är inte van att göra så mycket,
och får ta de lugnt och vänja mej.
Mat idag.... de blir kyckling sallad igen =)
och kanske ett "litet" glas vin till kvällen.
ångest spöket river i kroppen,
och jag bara tänker stå ut caroline,
hoppas de snart lugnar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0