en obeskrivlig..

en helt obeskrivlig smärta så långt ner på magen som möjligt.
Jag brukar alltid vänta ut all "sjukdom"
men detta gör så ont,
kan knappt andas  i mellan åt.
Jäkligt ont,
och jag har ingen aning om vad de kan va.
Tagit smärtstillande och hoppas de hjälper.
jag brukar kunna känna massa smärta,
eftersom jag kan vara destruktiv.
Men denna smärta är nått helt annat.
Gör så ont.
Ska lägga mig ner och titta på melodifestivalen,
men knappt koncentrera mig på nått.
har jag samma smärta i morgon när jag vaknar,
så har jag lovat mig själv att åka in och kolla de.
Och jag hatar sjukhus,
hoppas så att smärtan försvinner snart.
Är faktiskt lite smått orolig.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lägg dig ner o försök slappna av, det är kanske inte de lättaste men försök så hoppas jag att de släpper. önskar också att jag va närmare nu ;)

Massa kramar på dig <3

2010-03-13 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0