=)

nöjd med dagen som varit.
Ska snart ut och gå med Tilda,
sen blir de slapp framför datorn och en bra film.
Fryser bara så otroligt mycket,
har täcket runt mig..
Ska nog lägga mig i ett varmt bad efter kvällsrundan.
Värma mig lite..
I morgon bär de av till Kitta igen. Känns som jag behöver de,
har lite små kaos i huvudet,
hoppas jag kan prata om de i morgon.
Sen är de snart helg!!!!
Ska bli skönt,
blir en lugn helg, och nog lite vin =)
Ska hämta ut mitt paket på fredag, alltid kul.
Hoppas på att vara lite kreativ i helgen.
Maten, ja, usch.
Ingen mat än, bara en massa kaffe och light cola.
Känner mig inte hungrig,
mår illa bara jag tänker på de.
Vägde mig i morse, (som vanligt)
och de var avgörande som vanligt hur dagen ser ut.
Känns ok, känner mig lite stark.
bara kämpa på.



Kommentarer
Postat av: Diana

Carro för bövelen! E väl ingen mening att va smal om kroppen blir totalförstörd. Kroppen behöver bränsle (inte kaffe å Cola) för att kunna fungera. Kan la inte ut å köra bil genom å slänga kaffe i tanken....nä sluta plåga dig själv hela tiden e ju du som förlorar på det! Du e ju jättefin som du e!!!! Vill bara skaka av dig all självplågeri så du kan få upptäcka/uppleva hur härligt livet kan va!!!! Många kramar

2010-03-17 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0