galet!!!!

Helt galet gick ut 19.00, helt bäckmörkt ute, jag trodde att jag typ tuppat av eller nått och att de va natt.. Alla lampor på vår gata är ur funktion, och de är is gata, jag trodde jag skulle slå ihjäl mig.. jätte farligt ju.. Undra vilken film man ska se i kväll och vilken bok man ska läsa innan man somnar.. Evigt dilemma. "vardaglig ångest", hellre de än kaos ångesten. En bra dag igen, hoppas att morgondagen blir lika bra. Jag ska ha sov morgon, sova sova sova. Har lyckats sätta mig ner och ritat och skrivit lite idag. I morgon hoppas jag att de bli ännu mer. Hoppas på lite underbar sol i morgon oxå, så man kan vara ute i skogen längre med hunden (och kameran), see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0