hemma igen..

Precis kommit hem igen. Är faktiskt helt slut nu.
Blev för lite sömn i natt.
men de gick bra hos Cecilia,
får se om inspirationen håller i sig ett tag, så jag kan rita  och lära mig mer.

Ramlade idag, slog mig inte, men han tänka hur mycket som helst de sekunderna innan jag låg
där platt på marken.
Hatar sånt, de är så himla pinsamt.
Som tur va de bara EN som såg mig..
eller tror jag iaf.

Nu blir de att vila huvudet lite, och min aj aj kropp.
Vila hämta nya krafter.
De mesta känns motigt,
orka inte ens njuta av de fina vädret.

Konstiga, dåliga tankar cirkulera i huvudet.
Så nu ska jag bryta det,
eller göra ett gott försök .

see yaa later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0