slut..

Helt slut känner jag mig.
tankarna maler,
men jag stänger av som vanligt.
Rädd för att känna,
rädd för att tappa kontrollen och dö.

Jag försöker ändra mig, jag försöker faktiskt,
även om de kanske inte märks.
Och jag vet att mina standar ord är
jag vet inte
kan inte
orden bara kommer automatiskt.
De "gamla" styr mig.
Och i huvudet skriker de bara att jag är värdelös och hemsk.
Någon som bara misslyckas hela tiden.

Nu försöker jag bara slå bort allt, de här är min fjärde dag som jag mår riktigt bra.
Och inga dumma tankar eller känslor från förr
ska få förstöra de.
Minns knappt när jag hade så många dagar i rad.

Precis varit ute med älskade Tilda,
passade på att köpa cigg med.
Nu blir de slappe tid framför datorn,
ska se nån film tänkte jag.
Sen läsa någon bra bok.

Nu knackade visst tjejerna på dörren,
de ville gå med Tilda en runda och busa med henne.
Självklart får de göra de,
men varje minut utan älsklingen gör ont i mitt hjärta.

Så nu är jag som en "orolig" mamma,
och väntar på att hon ska komma hel hem.


Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

hihiii du e såå gullig:) orolig mamma hihi

2010-03-09 @ 01:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0