snart..

ska snart sätta mig på bussen in till stan. Sedan träffa cecilia och visa bilderna som jag gjort, och de blev inte så många denna gången. Skrivandet och ritande, har varit trög den sista veckan. Riktigt trögt!! Hoppas att få lite ny inspiration och glädje. Orkade inte skriva så mycket igår. Var väldigt irriterad hela kvällen. Ett litet samtal kan få en ur balans. Annars tyckte jag gårdagen va bra. Kändes bra hos Kitta när jag gick där i från med.. Efter jag varit hos Cecilia tänkte jag ta vovven och bege mig på en foto tur! Får se hur de går, tycker de va riktigt kallt idag. is över allt. Till helgen ska jag leta efter ett par skridskor. Ska bli spännande. Hoppas ni alla bloggläsare får en bra dag!!! Ni är starka och värdefulla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0