sol =)

Solen skiner, och de gör mig på bra humör! Haft en bra förmiddag!! tar emot all energi jag kan från solen. Tänk vilken skillnad de gör? varit hos Cecilia idag, de gick bra. Har fått "läxa" till nästa gång. haha ja, och läxan är på de som jag tycker är svårt!! Så de är väl bara att hugga in i de. Försöka och försöka. Men de ska nog gå ;) Jag tycker de är oerhört jobbigt, svårt och pinsamt att rita inför andra. Och idag fick jag göra de, men bara lite lite vågade jag, och mitt hjärta slog så fort!!! Spy färdig typ. Men de är ju oxå en träning, ett steg i rätt riktning. har svårt med att vara i fokus. Nu blir de kaffe paus. Försöka rita och skriva lite, sen ut i härliga solen igen. Kameran i ena handen och vovven i andra!! jag lever idag, andas och mår rätt bra!!! Som jag skrivit innan, så dessa dagar är så värdefulla, jag bara njuter och försöker vara kvar i de "braiga" så länge jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0