är jag dålig? värdelös?

Hur många kramar kan man sakna?

Just nu saknar jag många,

Jag är inte ensam, har fina människor runt om kring mej,

De jag saknar är nog alla kramar jag önskade när jag var mindre,

När jag bodde hemma.

Att någon då skulle se alla tårar som rann,

Att någon skulle höra mina tysta skrik på hjälp.

Allt jag önskade då, va en trygg famn att krypa in i.

Men hur lätt är de att se en tonåring eller ett barn som gör allt för att spela glad,

Vara alla till lags?

*önskar bara så , att allt vore annorlunda* Önska få man väl??

Jag börja leva efter mina egna tankar, att jag inte förtjänar något,

Att jag är dålig och äcklig..

Inte duger till något bra,

Bara att finnas till för allt de dåliga som händer…

 


Kommentarer
Postat av: Diana

Om man bara hade vetat.....då hade du fått krypa upp i min famn, som på gamla goda tider då du som liten satt och drog en i örsnibbarna <3

2010-05-08 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0