att längta

Har kommit på att man inte ska längta,
för när allt strular tills sig blir man bara så besviken, stora som små saker.
Hinner inte ta bussen till Kitta idag.
De är inte klara där nere än.
De hade visst en lång lunch.
Jag är rastlös till tusen,
känns alltid konstigt att vara i någon annans hem, när de inte är där.
Får lite smått panik.
Men så tacksam för att de erbjöd de.
Idag hade jag behövt prata av mig,
väntat hela helgen på att de skulle bli måndag..
funderingar bra/dåliga i huvudet bara snurra på.

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Kan du inte ringa henne och ha telefonpratartid istället då? Bättre än inget kanske.

Btw, vill du att jag ska designa din matblogg också?

2010-05-10 @ 14:20:21
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0