dagen rusar i väg..

Känns som dagen bara rusa i väg, tjejerna väckte mig i morse
och vi gick ut med Tilda tillsammans.
Sedan fixadejag deras hår med att sätt i löshår =)
de gillade de verkligen. de blev glada.
Har oxå byggt lite kanin hinder,
får se hur de går med hoppningen.. ;)
Just nu känns de som all luft gått ur mej,
ångesten har varit hög hela dagen,
men försökt motarbeta den så mycket som möjligt.
Vill inte att tjejerna ska se min ångest,
så jag har på mig min mask.
Livet känns inte alls bra just nu,
eller jo vissa bitar,
men inre stressen och oron,
gör att jag inte våga  eller kan njuta av de som faktiskt är okej.
Min framtid?? hur kommer den se ut??
De är ju jag som avgör de, men allt bagage gör sitt med.
Nu skulle jag mått bra,
varit färdigutbildad haft barn.
Men nej,
ångesten är för hög.
De förflutna gör fortfarande för ont,
måste bli mer "klar" får jobba hårdare hos Kitta,
så jag kan våga besegra monstret inom mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0