en bra kväll..

Grillade med familjen där uppe
alltid lika trevligt. Matångesten blir mindre på något sätt.
Har inte tid att vara rädd och självupptagen på samma sätt kring maten,
lyssnar på tjejerna, och allt går bara lättare med lite skratt.
Ångesten kommer senare...
Men att få sitta med ett glas vin och grillat,
och sedan ligga i soffan och mysa och titta på melodifestivalen
är underbart.
Ångesten har gått upp och ner,
pendlat mycket.
Mycket inre oro, men väldigt mycket skratt!!!
Jag har haft tur,
att få bo i samma hus med en underbar familj,
och att de släppt in mig i deras "familj"
Jag är väldigt glad och tacksam för det!!
Nu blir de lite sömn hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: Diana

Skönt att höra, är så glad att du bor så bra och bland så varma och goda människor, Njut av det/dem för de växer inte på träd! Försök inte titta bakåt så mycket utan fokusera stenhårt framåt så ska du se att du kommer bli lycklig, rätt var det är sitter du stenkär i en underbar kille och lever "svennebanan" liv, ett liv som faktiskt e helt underbart! Många kramar till dig!!!

2010-05-30 @ 00:15:27
Postat av: Twiggy

Vet de om hur du mår? Jag blir avundsjuk på dej som har en extrafamilj.

2010-05-30 @ 19:56:32
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0