grattis caroline ditt nötskal..

Snyggingen jobbade borta i spelbutiken,
va tvungen att köpa cigg,
han jobbar inte annars så mycke de tider  jag är där.
Men idag va han där,
och vi små pratade om väder m.m
sen fick jag totalt hjärnsläpp när han frågade saker,
gu, kände mig som en idiot..
haha
Dagen har varit okej. Varit vid havet en stund,
kanske inte de bästa för förkylningen.
Men de va grymt mycket småkryp idag,
så jag hade panik största delen,
men njöt ändå av havet.
Och att se 28 svanar på en gång , när jag blir liv rädd annars för en,
ja de va ingen höjdare..
känns som någon vill pröva min rädsla lite,
varit mycket sådana saker sista tiden.
Samtalet hos Kitta gick bra idag tycker jag,
tycker de är lättare att pladdra på sen lyrican kom in i kroppen igen.
I morgon är de dags för att gå till sjukgymnasten,
om inte hostan är för jobbig,
ska se om jag kan få en läkartid med,
behöver mer hostmedicin.
Onsdag är de dags för rit kursen =)
Me like

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Hur går det för dej min vän?

2010-06-01 @ 11:55:02
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0