i bland vänder de..

Jag tänkte bara lägga mig ner, inte göra ett dugg till,
tänkte avboka träffen med Cecelia.
Men är så glad att jag orkade,
va trevligt som ALLTID!!!
Och efter våran lilla kurs gick vi ut med hundarna,
hennes söta Dotter Molly va med.
Hundarna va duktiga idag =)
Från att ha en kass dag,
till att de kan vända och bli en "bra" dag,
är suveränt.
Nu ska jag leta efter en grejj på nätet.
Bra för mig, (mindre bra enligt andra)
men men...
jag lever mitt liv,
och jag börja faktiskt leva,
inte bara överleva...

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Vi skiter i vad andra tycker. Det är ju vi som vill känna glädje igen eller hur. Tänker på dej vännen. Hade det inte varit för att jag har en sådan sjukt depp dag hade jag gärna träffat dej idag, men jag fixar det inte. Förlåt. Kanske kan vi ses på söndag kväll?

Du kanske vågar komma hit? Fast vi inte är helt i ordning ännu? ( haha har inte ens köksmöbler:P)

2010-05-12 @ 11:14:25
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy
Postat av: din mipp

NICE SÖT CARRO PUZZEN:)

2010-05-19 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0