Leva??

Jag vill VERKLIGEN leva,
vet bara inte riktigt hur de ska gå till,
hur är man, hur andas man normal?
Hur skall jag kunna bli frisk och göra massa saker,
när jag knappt står ut några timmar?
Ångesten är stark,
och om jag är bland andra håller jag tillbaka den,
och så fort jag kommer hem, innan för dörren bara ramlar jag i hop,
kan inte andas, och bara gråter..
Hände så ofta förr..
jag känner mig mycket starkare idag,
men inte tillräckligt för att kasta mig ut i helvetes gap.
Jag vill "lyckas" lite med de jag gör.,
och just nu tycker jag de är lagom med de jag har.
Planer efter sommaren har jag,
ska spåna lite i de,
men de är bara tankar just nu,
jag vill först främst lära mig andas som alla andra,
leva, inte bara överleva...

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Vadill du göra vännen? Du är i mina tankar<3

2010-05-29 @ 19:34:18
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0