orkar inte..

hm, kan redan nu be om ursäkt för detta
inlägg.
Men jag är så less på ALLT idag, verkligen allt.!
Inte social för fem öre.
Hatar mest allt med mig själv idag.
Ångesten äter på mig.
Jag vill bara skrika, gråta... (och andra saKer)
men jag gör inget.
jag försöker bara stå ut...
Är kanske otacksam över mitt liv,
men ja, en dag är en sådan,
vet att många har de värre, och allt elände som händer,
hade jag haft lite makt hade allt kunnat drabba mig om alla andra fick må bra,
men nu går inte de.
Jag stapplar mig fram i livet idag...
Går in i min bubbla lite nu, försvinner, hämtar lite luft...

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Och jag finns med dej även om du är i din bubbla vännen. SOm jag sagt innan. Jag kräver ingenting utav dej, men jag önskar att du blir fri från alla dina problem. stor kram // Twiggy

2010-05-10 @ 19:36:10
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0