vilket liv...

Sitter och tittar på klockan på datorn.
Väntar på att affären ska öppna,
så jag kan köpa min energi dryck och pepsi max.
Känner mig död i huvudet idag.
Mår mest illa.
Känns inget vidare bra start på dagen.
Men jag hoppas de vänder.
Jag tänkte ha lite söndags mys i kväll.
Gosa ner mig och Tilda under ett varmt täcke och titta på film.
Fundera på att beställa en kycklingsallad till filmen. =)
Mardrömmarna är väldigt jobbiga , inne i en period då jag vaknar mycket
av tårar och smärta.
Men tycker jag har mått lite bättre sedan jag började med min ny gamla medicin.
Jag har mer energi,
och orka slåss mot ångesten, och inte bara bli uppäten av den.
Men sen har jag vissa mindre bra biverkningar.
Mina händer är skakiga,
blir yr lättare,
och marken gungar och försvinner i mellanåt.
Känner mig berusad, fast jag inte druckit.
Men de vet jag ju att de går över efter ett tag.
Ännu värre för nått år sedan när jag satt in den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0