älskar dej syster..

haft en jätte bra dag, fast jag va helt yrvaken i morse
och inte visste att denna dag skulle bli så bra,
blev sur för att någon ringde två gånger och väkte mig tog tid innan jag orkade svara......

men de va ju goda nyheter... varit underbart att spendera en hel dag med syrran i ullared,

även fast jag tycker hon är dryg när hon handlar... =) hon tar tid på sig... hehe

Hittade en del saker där idag, är nöjd.. en underbar dag, fast foten har tagit stryk,
haltar ännu mer, och den är så svullen.. vad kan man göra för att svullnaden ska lägga sig?
Har så jäkla ont. och är arg för att jag haltar på de ben som bröt. borde ha ont i de benet i stället!!!!
jaja. vill bli bra så jag kan träna igen.
Tilda mår sådär, hon är hängig av medicinen. men hon är extra mammig och mysig.
Hoppas hon snart mår bra. Hon va med i bilen när vi va i ullared. Hon låg på sin favvis filt och
sov. Rastede henne och gav henne vatten efter halva tiden.
Sedan på hemvägen låg hon som en bebis på mig och bara njöt.
Hon gillar att vara med, och att "sova" i bilden lite stör henne inte alls.
Hon är lugn när hon ligger där.
Jag är helt slut,, gick och la mig 3 i morse. sover nog gott i natt.. =)
Älskjar min skrutt vovve <3
P.s ska försöka lägga in bilder senare av de jag handlat.. =)


Kommentarer
Postat av: Jazzy

Bra att det kommer bilder, för jag är nyfiken. :P

2010-11-21 @ 20:39:44
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: ANgelica

Vad skönt att få ha haft en heldag med syster din. Jag hade önskat att jag också bara kunde få ett ryck och bara göra något men nej här händer det äldrig ngt sådant. Iof ska jag ju på perm på torsdag, ska bli skönt att få ledigt från Tallis. Kram på dig

2010-11-21 @ 21:08:05
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0