äs

äs tar stor del av min vardag och speciellet mintt
tanke sätt, att vara sjuk i äs för min del inbär dygnet runt av
jobbiga tankar.
Men med min mat problematik kommer jag jobba mer med i DBt:n
Livet ser ljusare och känns lättare igen,
är de bara en synvilla?? eller är de förändring på G? 
Förändring på G är det vare sig DBT ,skola, och nätvärk,
men  inget händer över en natt,
just nu ser jag ljusare på att leva en framtid,
matproblematiken stör bara så mycker just nu..
är rädd, men tar ett litet steg i taget..
ett steg mot en framtid...
Har fått så många fina vänner genom mina sjuka år,
många vänner som finns kvar
och en del som försvunnit och en del nya.
DE som jag har förlorat,
de som lämnat våran jord saknar jag grymt mycket.
Jag har lämnat fina vänner bakom mig mär jag flyttat,
vi kan inte ses som vi brukar,
men vi lyckas få ihop de ändå.
Men vissa saknar jag grymt mycket..
har många i skåne jag ska planera in att träffa nästa
gång jag åker ner.
(och angelica, jag hoppas vi kan ses snart saknar dej så mycket..fina fina vän <3 mina tankar är hos dej)
säger god natt nu.
Får se om jag ens somnar, men hoppas på det.
Sov gott alla fina läsare

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack så jättejättemycket!

du är så jävla duktig du med! kämpa vidare<3

2010-11-13 @ 00:03:31
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0