blogg namn...behöver råd!!

min blogg adress är ju inte jätte galtt precis.
men de är så jag känt mig under alla år, även om allt ändras till de possitiva.
Även fast jag inte känner mig som en ledsen flicka,
så har de ändå varit en del av mig under många år.
En del tycker att jag borde ha ett annat namn.
Sitter och fundera,  de skulle betyda en helt ny blogg  och arbete.
Så jag frågar er, vad tycker ni jqag ska göra??
ha denna blogg kvar, där jag känner mig hemma och har fina läsare,
eller ska jag göra en ny blogg, och försöka få över alla till den andra?
Gör de så mycket att jag heter som jag gör på blogg adressen?
Är de inte innehållet som räknas?? att man går framåt?
Jag vet inte,
därför frågar jag er om råd...

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag har aldrig fått gå i terapi, skulle vilja de! du är bra som går! hoppas de hjälper mycket:) jag tänkte också äta nudlar men slutade med yoghurt och musli :P

2010-11-24 @ 19:05:21
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

okej, jaa de behöver man verkligen:P

2010-11-24 @ 19:22:05
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du måste faktist göra precis som du känner faktist,

Jag har bytt blogg adress och har faktist lyckas behålla läsarna.

någon kanske ramlar bort. Men det gör dom endå av olika anledningar,



Ett annat alternativ är att du rensar bort dom inlägg som du tycket är negativa.

För att göra en ny start så.

Inte till så mycket hjälp. Men du måste tyvärr göra det du tycket känns rätt just nu,



SV: Jag har gått DBT sen i Januari nu. MEn jag har totalt gått DBT 3 år. PÅ olika ställen.

Hoppas det hjälper dig. Det är jobbig behandling. Men målet är nog värt det att endag få må bra och vara frisk.

kramar

2010-11-24 @ 19:25:48
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
Postat av: Julia

Det låter som en bra idé att fixa ny blogg, det kan ju kännas som en nystart även om det inte är en så stor grej egentligen. Jag kommer iaf följa med!



Nu är jag utskriven och det känns helt okej, träffade ju en kille där så det va mest därför jag ville va kvar ^^

Kram

2010-11-24 @ 20:34:40
URL: http://mymisery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0