Hon är lugnande, min bästa medicin

På mitt möte innan fick jag höra att jag va lugnare,
att ångesten inte va lika påtaglig.
Och då undrade hon om de va för att vovven va med.
Och så är det.
Hon är den bästa medicin jag kan få.
Måste som sagt fixa allt ändå,
hon är ju inte med mig hela tiden.
Men hon får mig att vilja leva..
att vilja försöka..
måste bara säga att arbetsterapeuten jag har som är med
i DBT teamet, hon är kanon bra, hon passar mig väldigt bra.
Känner mig peppad när jag går därifrån=)



känner mig rätt pigg idag,
ska planera lite här nu för att få ihop denna vecka.

Kommentarer
Postat av: annica

ÅH VAA FIN

2010-11-01 @ 19:55:57
URL: http://metrobloggen.se/anniicaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0