*hundinlägg*

jag fick en jätte bra veterinär idag,
gillar inte alls den andra vi fick förra gången. han va inte alls bra med Tilda.
Men idag fick jag den andra som jag kommer gå till i fortsättningen.
han va lugn och tog sig tid.
Tilda blev jätte rädd och orolig som alltid när hon står på bordet.
Och när han skulle titta längre ner i örat fick Tilda panik.
Hon blev helt hysterisk. Så han fick ta ett ordentliget grepp och hålla ner henne.
Hon lugnade sig efter en kort stund. Men hon kissade på sig av rädsla.
Hon har aldrig gjort de innan. Jag klappade henne, och sedan gick allt bra.
När hon väl kom ner på golvet igen va hon lugn och nosade och hälasde på honom.
I de hela gick de bra. Även om de låter lite brutalt.
Mitt lilla hjärta. Nu ska hon ha örondroppar i 14dagar.
Älskar min lilla skruttvovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0