jag är ingen snö människa ;)


Jag gillar inte snö och att de är kallt. Men när de är fin snö som ligger kvar
utan att de blir massa slask kan jag tycka de är lite mysigt.
Och de känns ljusare när man går kvällsrundan med vovven.
Älskade skrutt vovven, är inte sig själv just nu.
HOn är trött. Hostar upp slem med.
Vill bara att man lilla prinsessa ska må bra igen.
I mellan åt får hon lite mer energi och vill busa,
men sedan sover hon jätte länge efteråt.
Vi ska mysa ner oss i soffan nu, under man favvis filt.
Ska titta på top model 15 på datorn.


Hon har sparat kudde till mig =)

Kommentarer
Postat av: ANgelica

Ingen snö kvar i Växjö...allt var borta när jag vaknade i morse. hoppas att allt är bra med dig! kramiz

2010-11-20 @ 16:42:25
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/
Postat av: Hanna

För mig får det gärna vara snö. MEn inte mera än -7 grader samt ny snö så det inte är halt och man halkar hela tiden.

Tyvärr så är det ju väldigt kalt och halt här på vintern.



Hoppas din hunf blir piggare snart. Aldrig kul att se sitt djur vara sjuk el må dåligt.

Kramar Hanna

2010-11-20 @ 22:06:21
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0