jävla omogna idioter..

Blir så jävla arg på vissa jävla omogna idioter rent utsagt.
Va ute på kvällspromenad. Hade tilda lös på Åby pakering.
vissa gillar att köra där sladda osv.
Jag  såg en bil köära mot mig, kopplade Tilda och de gasar mot oss.
och sedan tvärnitade så sladdade mot oss. Blir så jäkla arg,
helt skjukt!! om de vill "leka" av sig, so what, men riskera fan inte andra
blir skadade. Nån gräns finns de.
Så omoget och livsfarligt, att gasa mot en mannäiska och hund.
Hade de hänt tilda något (som mest blev rädd av ljudet denna gång)
vet inte vad jag hade gjort om jag fått tag på människan bakom ratten..
Tittar på ridsport på tv nu fRÅN globen.
Så trött i kväll..

Kommentarer
Postat av: ANgelica

AHhh gumman du skrev så fint om mig att tårarna kom...och nu kan jag inte sluta att gråta. Gud vad jag saknar dig....

2010-11-28 @ 06:36:32
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/
Postat av: Celia

Idioter :S

2010-11-28 @ 10:26:15
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0