kaffe latte

Ätit och efter de blev jag så trött.
Hela kroppen bara dog,
somnade nästan till med. Och de ska jag absolut inte göra,
då kan jag inte somna i kväll.
Ska ut med vovven om ett tag,
men nu värmer jag mig med en kaffe latte.
Kollat igenom lite i DBT pärmen. Ett jäkla tufft arbete.
har ju som sagt redan gått i DBT för fem år sedan.
Men jag är taggad till tusen nu. Sist hjälpte de mig jätte mycket
i vissar bitar av (ALLLA!!!!!) problem...
Nu är jag i en annan fas,
och kan nog ta till mig allt på ett bättre sätt.
Mår ju mycket bättre idag omk man jämför för fem år sedan..
Men jag är som sagt rädd, mest för att börja i gruppen.
Känns läskigt..
Men de ska nog gå bra.
Ni som provat bolltäcke, hur upplevde ni det?
Får mitt som sagt nästa vecka,
har aldrig testat de förr.
Men läst om det en del. Hoppas på att de ska hjälpa mig lite..

Kommentarer
Postat av: Lina kristianstad

Jag ska hälsa så gott från Dbt Pia att hon verkligen tyckte det var en bra idé av dig att börja igen, hon sa att det kan fungera mycket bättre om du som nu är mer taggad och på ett annat plan i din livssituation. Var rädd om dig och lycka till gumman, kram Lina

2010-11-11 @ 20:16:54
Postat av: ANgelica

Hej fina vän! Jag har använt bolltäcke en hel del när jag var inlagd på avdelningen. Kanske ska jag börja med det igen men det är svårt med b-skadorna (om du förstår) de är ganska ömma när man har något tungt på det. Men bolltäcke är en väldigt bra lösning, det finns ju kedjetäcke också som är lite tyngre, de är bättre anser jag men prova bolltäcke först för att se hur det blir. Och jag vet att du inte övergivet mig men det är så ensamt här i växjö. Önskar att jag hade fler vänner här, sådana som inte är inlagda , inget fel på dom men jag vill bli "vanlig" igen..kramiz

2010-11-12 @ 07:25:59
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0