massa svammel

vissa tankar är så påfrestande just nu.
vet varken ut eller in.
Fåick tider i dag till T fram till jul.
Måste ringa Kitta med och boka ny tid. Va ju
sjuk förra veckan. Och skolan , ja va ju sjuk då med, de va samma dag..
måste ta tag i det. varför är jag så rädd för att gå till skolan?
Jag vill ju ha förändring.. ska ta tag i de i morgon med. Fixa en ny tid.
De är krig i huvudet  the good guys VS the bad guys..
vem vinner???
Ingen  i kvälll, idag blir de oavgjort. De får kriga en annan dag.
Jag är helt slut. Fattar inte hur andra orka gå¨upp
05.30 varje dag. Jag är halvdöd efter en.
jaja..
bolltäcket funkar faktiskt bra, men får bråka med de en del,
bollarna klumpar ihop sig för mycket.
Viovven gillar inte de täcket så mycket. Jobbigt för henne att ligga
under de, men jag har alltid två täcken i sängen, och massa kuddar.
Känns tryggt varmt och bra !! ;)
Känner mig inte social alls i eftermiddag.
Ska bara vila, och gå med vovven.
En tuff och utamandande eftermiddag i morgon på
ett bra sätt, men de är lika jobbigt för de.
Är inte van att sitta i grupp så, de va länge sen... fem år för att vara exakt.
svammel svammel.
Kan inte springa än på foten, men hälseneinflammation håller på att lägga sig nu, inte lika ont.
snart snart kan jag nog springa igen. Ska göra lite sit ups nu,
sedan ta en promenad och frysa igen.. =/

Blev ledsen för en stund sedan när jag lyssnade till min och susannas
jul låt. Saknar dej fina vän. vila ifrid.


Kommentarer
Postat av: Celia

Sv: Tack så mycket.



Ta hand om dig, ha en bra kväll nu puss

2010-11-30 @ 22:13:45
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min fina liia tjej!

Kram för gratulationer frän Dig och vovven. Böir så glad då jag får ett livstecken från Dig. Tänker mycket på Dig, men jag vet banne mig inte vart tiden tar vägen. Jag jobbar nog lite för mycket. Och ute är det så sabla kallt att jag helst skulle velat lega kvar i sängen.

Hoppas att Du snart bli piggare mitt lilla Gull!

Många varma kramar till både Dig och vovven. Ni är lika söta båda två!

Biba

Postat av: Cilla

Kram på dig. <3

2010-12-01 @ 10:29:00
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0