min älskade skruttvovve


Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker på dig!<3

Så himla söt hund du har verkligen!!

2010-11-26 @ 20:50:39
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla Raring!



Bara en liten kram så Du ser att jag tänker på Dig!



Hoppas att Du mår bättre nu. Själv har jag fått en infektion i ögat och har jätterproblem med att läsa och skriva på datorn.



Var rädd om Dig!

Biba

Postat av: Marie

Hej! Jag hittade din blogg via Birgitta ("Blondie"). Har barn som är ungefär i din ålder varav en av dem mått lite dåligt, därför följer jag din blogg.

Jag är nyfiken på vilken ras din hund är? Den är jättesöt! Jag har tyvärr ingen hund, kan inte ha det pga mitt arbete. Men nån gång kanske... En hund är lojal och pålitlig så det skulle passa mig ypperligt.

Hoppas du blivit frisk nu!

Mvh Marie

2010-11-28 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0