På G

underbar känsla att kunna röra lite mer på sig igen.
Att inte foten/benet värker.
Idag har jag joggat lite och hoppat hopprep =)
Känns bra. Är på G igen.
Kollade på handbollen innan, tycker de borde visa mer matcher
annars med. Och inte bara fotboll och ishocky.
Helt inne i allt när de spelar, tilda tittar hela tiden så konstigt på mig
när jag skriker till, hon undrar nog om jag blivit galen.
Tycker iaf att de är kul att se på det, och att allt kan ändras så snabbt.
Just nu sitter jag mest att vänta på att klockan ska bli lite mer
så jag kan gå rundan med vovven.
Hoppas så innerligt att denna "braiga" känslan håller i sig ett tag =)
Ska läsa lite bloggar nu..

Kommentarer
Postat av: annica

150 kr på carlings...ett riktigt kap ;)

2010-11-07 @ 17:34:16
URL: http://metrobloggen.se/anniicaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0