ringa läkaren

får nog ringa läkaren nästa vecka.
Har så ont i foten, och den är super svullen.
Lika svullen som min andra nästan när jag bröt benet och opererades.
Inte kunnat träna på två dagar pga det heller. Panik.
Inget kul att halta hela dagarna..
Har en vän just nu som inte vill leva mer,
som planera att ta sitt liv i morgon.
Vill inte förlora henne.
Skrev att jag önskar att hon åkte in nu, så
de kan hjälpa henne tills tankarna lugnat sig.
Blir så ledsen av sånt här,
ångesten och oron ökar.
Snälla fina vän, kämpa.. ge inte upp !!!!

Kommentarer
Postat av: ANgelica

Jag förstår din sits med din vän. Jag vet inte vad jag ska säga. kram

2010-11-21 @ 08:22:04
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0