sjukledig...

tar helg och sjukledigt från och för mig själv.
Har fortfarande feber, och känner känner mig hängig.
Är väl som en man är när han är förskyld.
Varit ute med  vovven och ska nu krypa under min filt igen.
Ska vila så mycket som de går i helgen,  ser fram emot nästa vecka.
(hoppas att foten känns bättre snart, står inte ut med mer vila. och ont har jag.)
åh varför skulle jag överanstränga foten.!!!
Tänker iknte så mycket klokt i min feber dimma..
Men på en viss fin vän tänker jag extra på,
Fina angelica äntligen har du fått permis, den är du så värd.
Du kämpar på som bara den. Hoppas du har de underbart.. njut..
och sedan när du är tillbaka, försök tänka tillbaka till just denna permis.
=) Du är en underar vän...sedan många år nu ... ;)


Kommentarer
Postat av: ♥Celia♥

Saknat dig<3

2010-11-26 @ 10:55:23
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0