skulle stå ser...

jobbigt när man bloggar via telefonen.
Så lätt med T9 ibland att de blir fel,
och då kan man inte ändra de på datorn.
jaja, vilket ilansproblem...
Varit ute med tilda nu. Ska vila nu..
två dygn blev de nu sedan jag åt.
Men jag har bestämt mig att fixa till något
till idol. Och när jag väl har bestämt mig, så är de så.
Räknar ner dagarna till onsdag så jag börja färdighetsträningen.
(fem år sedan sist jag gick i DBT) och de är en  ny kommun.
För fem år sedan mådde jag rent ut sagt piss. Men väldigt mycket har hänt på de åren.
Är i ett annat skick idag.
Idag har jag dagar då jag njuter av livet.. (de är få, men de finns)
Men har ändrat så mycket destruktivt orkar inte ens rabbla upp allt.
Är som jag skrivit i många inlägg LIVRÄDD men skit samma, få vara hur rädd som helst.
Men på onsdag är jag där,
jag börja färdighetsträningen. Så är de bara...
bara massa svammel idag...
Mitt inre motto har alltid varit ENSAM ÄR STARK, men har insett nu att de inte är så.
De viktigaste i mitt liv är min hund, så utan henne är jag absolut inte stark. Hon har räddat mig från döden.
Alltid tacksam för det. Men har så fina människor runt om kring mig. Och vissa önskar jag kunde träffa mer, saknar vänner och gamla behandlare. Chatarina kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta (min förra psykolog) En helt genomsnäll fantastisk människa. =) tacksam över den tid jag fick med henne...

Många nya människor har jag stött på,

fantastiska människor med kämpar glöd.

Ni ger mig styrka. Ni är fantastiska.. vissa har jag fått äran att träffa,

och andra inte. Men vill bara säga att ni är fantastiska, ni är bra!! Just du är bra och du är värdefull


Kommentarer
Postat av: Jazzy

Ja, hundarna är verkligen ens liv, jag trodde aldrig att jag skulle kunna leva utan min kung, men här sitter jag nu ändå, med ett löfte jag inte får svika.

Till våren/sommaren tycker jag att vi ska satsa på att träffas, vad tror du om det? Då har ju även jag fått hem min lilla Java så vi kan prata hund & allt! :) Skulle vara skitroligt att få träffa dig!

2010-11-19 @ 20:28:26
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: ANgelica

hejsan hej...hoppas att du får en trevlig fredag och mys med Tilda. Men snälla låt inte ÄS ta över...nu tjatar jag ...ÄT! Du måste det för att fungera, du kan inte tänka klart annars...kramiz

2010-11-19 @ 20:54:43
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0