slappna av....

Försöker slappna av i mitt inre.
Tagit ett varmt bad och tinat upp kroppen igen.
Gu som jag har frysit idag. Spänt mig och skakat.
Inte bra på en redan spänd kropp. Smärtan blir inte kul.
Dags att börja använda halsdukar , vantar och mössa nu..
Eller ja mössa har jag ju redan använt.
Ska ut i stormen om en stund med vovven. Hy fryser redan.
Ska tända massa ljus sen, de brukar ha en lugnande effekt på mig.
Sen blir de film.
Gick lite vilse innan idag med, skulle hämta ut ett paket på ett helt annat ställe
än jag brukar och ett helt annat område, där jag inte gått innan.
Men jag hittade tillslut.
Som tur va han jag komma hem innan ovädret...


Myskväll.... hoppas ni fina läsare haft en bra dag,

och att ni får en fin kväll..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0