tjooooohoooo ;)

När jag väl somnade vid 2 i natt så har jag sovit riktigt bra.
men de va svårt att komma uopp idag. somnade om efter väckarklockan
 ringt.Men jag hade ju fixat så att en ringde mig med liten stund efter så då flög
jag upp. Ska ta bussen till veterinären om en halvtimme.
Hoppas så innerligt att hon inte blir panik slagen som hon ibland brukar bli.
Vill att hon ska va lugn så de kan titta i hennes öra utan lugnande.
Mitt älskade lilla hjärta!!!!
Sedan blir de att åka in till mölndal C  och hämta ut medicin till mig och
antagligen till vovven med. Sedan handla lite inför helgen.
Är pigg idag, fast jag inte kunde äta på hela dagen igår.
Äs överlycklig. Men ska jobba med  de i helgen.
Hoppas ni får en bra fredag... händer de något skoj????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0