Torsdag

Samtalet med T gick bra , hon är lätt att prata
med och dfe låser sig inte. Pratar mer än vad jag brukar,
blir nästan chockad. Orden bara trilla ut... de är ju bra..
men oxå så skrämmande.
Ett tag kunde jag inte andas, ville fly som jag brukar.
I bland när de blir så krisit i mig springer jag bara bokstavligt talat.
Men de gick bra idag, T lugnade mig på ett bra sätt.
Och efter vårat samtal drack vi lite te.
Blev lugn och "stabil" innan jag lämnade rehab.
Så jag hade inga "dåliga" tankar kvar.
Inte som styrde mig iaf.
Vi pratade lite om mitt beronde till energidryck med som
jag utvecklat. Just nu är de ÖVER 2l per dag.
och de är ju inte bra, fattar jag med.
Men kroppen mår kasst om jag inte dricker det.
Och jag orkar verkligen ingenting.
Ett stort problem nu är att jag överansträngt mitt "friska" ben,
och haltar just nu. Gör ont som bara den.
Hoppas de försvinner snart. Kan lixom inte träna så mycket
när jag har å ont.
I morgon bär de av till veterinären, ska vara där 10
hoppas bara att jag vaknar i tid.
Svårt vissa dagar att komma upp...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0